חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מושב הגבהה לאסלה

אולי שמתם לב שיש הרבה סוגים שונים של מושב הגבהה לאסלה. זה עשוי להיות קשה להחליט איזה מהם הוא הטוב ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלכם. לכן יצרנו עבורכם את המאמר הבא שיסקור סוגים שונים של מושבי הגבהה לאסלה והשימושים בהם.

מושב הגבהה לאסלה הוא מכשיר המסייע לאנשים שאינם מסוגלים לשבת על האסלה בגלל משקלם או גובהם. ישנם סוגים שונים של מושבים אלו, וכולם משרתים את אותה מטרה, אך בדרכים שונות.

מושבי הגבהה לאסלה יכולים לשמש אנשים עם מוגבלויות או כאלה שמתאוששים מניתוח, בהריון או קשישים. היתרון העיקרי של מושבים אלו הוא שהם מאפשרים לאנשים להשתמש בשירותים ללא סיוע וללא צורך להתכופף יותר מדי.

הסוגים השונים של מושבי הגבהה לאסלה ושימושם

אם אתם רוצים להשתמש במושב הגבהה לאסלה, אז חשוב שיהיה לו בסיס רחב כדי שלא יתהפך. מצד שני, אם אתם רוצים להשתמש במושב הגבהה על כסא או שרפרף רגיל, אז חשוב שהוא יהיה קל משקל ונייד כדי שתוכלו לקחת אותו איתכם לכל מקום שתלכו.

סירים לאסלה , כסאות טואלט ומושבי הגבהה הם כל סוגים שונים של מושבים למבוגרים לשימוש כאשר הם צריכים ללכת לשירותים. הם לא אותו דבר. ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת אחד מהמוצרים הללו לבית.

סוג כיסא הגבהה לאסלה שתבחרו צריך להיות תלוי בגובה האסלה שלכם. מושב אסלה הרבה יותר קל לשימוש מאשר בסיר מכיוון שניתן לקבע אותו על האסלה ולאחר מכן להעלות או להוריד לפי הצורך. מושב הגבהה הוא גם אופציה טובה אם אתם לא רוצים לקנות כיסא אסלה יקר או אם אתם מתקשים להשתמש במושב בגודל רגיל בגלל דלקת פרקים או בעיות אחרות.