חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלת שיניים ביום אחד – לוקס דנטל

השתלת שיניים היא אפשרות פופולרית עבור אנשים שאיבדו שיניים עקב פציעה, עששת או סיבות אחרות. הם פתרון ארוך טווח שיכול לשפר את בריאות השיניים, את יכולת הלעיסה ואת איכות החיים הכללית. אחד היתרונות של השתלות שיניים הוא שניתן לבצען ביום אחד בלבד, הודות להתקדמות בטכנולוגיה ובטכניקות הדנטליות.

בדרך כלל  השתלת שיניים הייתה כרוכה בתהליך רב-שלבי שעשוי להימשך מספר חודשים. תהליך זה כלל הנחת השתל לתוך עצם הלסת במשך תקופה של מספר חודשים ומאפשרים לשתל להתמזג עם העצם. לאחר שהשתל התמזג עם העצם, ניתן hהיה להניח כתר או שחזור אחר על גבי השתל.

השלבים להשתלת שיניים ביום אחד בלוקס דנטל

1. ייעוץ: השלב הראשון הוא לקבוע פגישת ייעוץ עם רופא שיניים. במהלך ייעוץ זה, רופא השיניים יעריך את בריאות השיניים שלכם, יערוך צילום פנורמי או נשך וידון באפשרויות הטיפול שלכם.

2. תכנון טיפול: על סמך תוצאות הייעוץ שלכם, רופא השיניים יבנה תוכנית טיפול המותאמת לצרכים האישיים שלכם. תוכנית זו תכלול את מספר השתלים הדרושים, סוג השיקום בו ייעשה שימוש ופרטים נוספים.

3. התקנת שתלים: ביום ההליך, רופא השיניים יניח את השתלים הדנטליים לתוך עצם הלסת שלכם. ההתקדמות בטכנולוגיית השתלים מאפשרת כעת למטופלים ליהנות משיעורי הצלחה טובים יותר, זמן החלמה מופחת ואסתטיקה משופרת.

4. הנחת שיקום: לאחר שהשתלים יהיו במקומם, רופא השיניים יצמיד לשתלים שיקום זמני. שיקום זמני זה נועד לאפשר לכם ללעוס ולדבר כרגיל בזמן שהשחזור הקבוע שלכם מתבצע.

מעקב טיפול בתום התהליך

מעקב טיפול : לאחר ההליך, תצטרכו לעקוב אחר תוכנית טיפול הכוללת בדיקות וניקיון קבועים. זה יעזור להבטיח שהשתלים שלכם יישארו בריאים ופונקציונליים במשך שנים רבות.

מרפאת לוקס דנטל מציעה מגוון טיפולים אורטודנטיים וביניהם השתלת שיניים ביום אחד. לפרטים נוספים, כנסו לאתר.