חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה משפחתית ב-Center Parcs De Eemhof

חופשה משפחתית ב-Center Parcs De Eemhof שבהולנד היא הזדמנות מושלמת לבילוי משותף בחיק הטבע, עם שלל פעילויות מהנות ואטרקציות איכותיות המתאימות לכל הגילאים. הכפר הנופש ממוקם בסביבה ירוקה ופסטורלית, על גדות אגם רחב ידיים, ומציע וילות מרווחות ומאובזרות להשכרה, לצד מגוון עצום של מתקנים ושירותים שיהפכו את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

וילות האירוח בכפר מעוצבות בסגנון מודרני ונעים, עם מטבחים מאובזרים, חדרי שינה נוחים, ומרפסות המשקיפות לנוף הקסום. תוכלו לבחור וילות בגדלים שונים ובמיקומים מגוונים, בהתאם להעדפותיכם ולגודל המשפחה.

Center Parcs De Eemhof ובריכות המים

אחד המוקדים המרכזיים של הכפר הוא מתחם הספא וברכות המים המחוממות. כאן תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מתקני מים, כולל בריכות שחייה מקורות ופתוחות, מגלשות מים מאתגרות, אגם שכשוך לפעוטות, וספא מפנק עם ג'קוזי, סאונה וחדרי טיפולים. המתחם מושלם לימים קרים או חמים, ומהווה מוקד משיכה לכל המשפחה.

מחוץ למתחם הספא, De Eemhof מציע שפע של פעילויות ספורט ופנאי. תוכלו לשכור אופניים ולרכב בשבילים הירוקים המקיפים את האגם, לשחק מיני-גולף, טניס או כדורעף חופים, או פשוט להירגע בפארק המשחקים הענק. לילדים מוצעות גם סדנאות יצירה, חוגי בישול, והצגות ומופעים במהלך היום.

מסעדות ובתי קפה

בלב הכפר תמצאו מרכז מסחרי קטן ונוח, עם מרכול המציע מבחר של מוצרי מזון טריים ובסיסיים, כמו גם מסעדות, בתי קפה וחנויות מתנות. בערבים, אפשר ליהנות ממופעי בידור חיים, ערבי קריוקי או סרטים תחת כיפת השמיים.

אווירת הכפר שלווה וידידותית, והצוות האדיב דואג לכל צורכי האורחים. המתחם נקי ומטופח, והשירות יעיל ואדיב. פעילויות מיוחדות ואירועים מאורגנים במהלך השנה, במיוחד בחגים ובחופשות, מה שמוסיף צבע וגיוון לשהות.

אתרים תיירותיים

המיקום של Center Parcs De Eemhof נוח מאוד לטיולי תרבות באזור. אמסטרדם, רוטרדם ויעדים פופולריים נוספים נמצאים במרחק נסיעה קצר, כך שתוכלו לשלב בקלות את החופשה בכפר עם ביקורים באתרים תיירותיים.

סיכום

לסיכום, חופשה משפחתית ב-Center Parcs De Eemhof מבטיחה שילוב מנצח של מנוחה, הנאה ואיכות זמן יחד. הסביבה הטבעית היפהפייה, שפע הפעילויות, האטרקציות האיכותיות ורמת האירוח הגבוהה יוצרים חוויה מושלמת לכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים חופשה רגועה או פעילה, תמצאו כאן את האיזון המושלם שיתאים לכם ולילדים. זו דרך נהדרת להירגע מהשגרה, להתחבר מחדש, וליצור זיכרונות מתוקים שילוו אתכם עוד זמן רב.