חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו מתקין מערכות אבטחה?

מתקיני מערכות אבטחה אחראים על התקנה ותחזוקה של מערכות אבטחה לבית או לעסק. הם מוודאים שיש להם את הכלים הנכונים לבצע את העבודה ושהם מתקינים את מערכת האבטחה בצורה שתשמור עליה מפני פורצים. כמו כן, הם מוודאים שיש ברשותם את כל המידע הדרוש על מנת לשמור על תקינות מערכת האבטחה לאורך זמן.

התקנת מערכת אבטחה היא דרך מצוינת לשמור על בטיחות הבית או העסק שלך. חשוב לדעת מה אתם מחפשים בכל הנוגע למערכות אבטחה, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת.

התקנת מערכות אבטחה היא ענף צומח, כאשר יותר ויותר אנשים משקיעים במערכות אבטחה לבית. מספר המתקינים גדל גם כן, מה שאומר שקיימות אפשרויות רבות ושונות לבחירתך.

ישנם דברים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני התקנת מערכת אבטחה בבית או בעסק. כדאי לבחון את עלות ההתקנה, העלות החודשית של ניטור, והאם החברה מציעה אחריות על עבודתם או לא. כדאי גם לחשוב כמה ניסיון יש לחברה בהתקנת מערכות מסוג זה והאם הן מציעות הנחות או לא אם תירשם למספר שנים בבת אחת.

מתקין מערכות אבטחה מתקין מגוון סוגים של מערכות אזעקה, ממערכות אזעקה בסיסיות עם חיישנים בודדים ועד למערכות אזעקה מתוחכמות יותר המנטרות כל חדר בבית וניתנות לשליטה מרחוק. הם גם מתקינים אזעקות אש וסוגים אחרים של אזעקות בהתאם למה שהלקוחות שלהם רוצים.

השכר הממוצע למתקין מערכות אבטחה הוא 15,000 ש"ח לחודש. כמה גורמים שעשויים להשפיע על זה כוללים מיקום (עירוני או כפרי), רמת ניסיון (ברמת התחלה או מקצועית), רמת השכלה (תעודת בגרות או תואר גבוה יותר) וסוג התעשייה (ציבורי מול פרטי).

משרות מתקין מערכות אבטחה הן אחת העבודות המבוקשות ביותר בענף האבטחה. זו גם עבודה שיש בה פוטנציאל השתכרות גבוה.