חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגי המנשאים השונים

מנשא משמש לנשיאת תינוק קרוב למטפל שלו. זה יכול להיות בצורת מנשא לתינוק, תרמיל קדמי או אחורי, או מנשא ירך. השימוש במנשא מאפשר למטפל לשמור על שתי ידיו פנויות וכן מאפשר לשמור על תינוקו קרוב ובטוח.

מנשאים הופכים פופולריים יותר מאי פעם בגלל העלייה האחרונה של הורים שרוצים את התינוקות שלהם בקרבת מקום בכל עת. הם מציעים יתרונות רבים כמו מתן אפשרות להורים לשמור את ידיהם פנויות בזמן שהם מבצעים את הפעילות היומיומית שלהם, לאפשר להורים לשאת חפצים כבדים מבלי להתאמץ, לאפשר להורים שמניקים להמשיך לעשות זאת בזמן שהם נושאים את ילדם, וכן לאפשר לילדים שעדיין לא הולכים עצמאית או זוחלים לחקור ברגל בהשגחת מבוגר.

לא ניתן להפריז ביתרונות השימוש במנשא הן עבור ההורה והן עבור הילד – הוא מציע יתרונות רבים לשני הצדדים המעורבים!

מנשא לתינוק טוב מכיוון שהם עוזרים להם להרגיש בטוחים וקרובים להוריהם מה שמסייע בהתפתחותם, כולל מיומנויות מוטוריות, כישורי שפה והתפתחות רגשית. לבסוף, זה יכול להיות מועיל בהפחתת תסמיני קוליק אצל תינוקות מכיוון שהוא מקדם עיכול טוב יותר מהחזקה זקופה

ישנם סוגים רבים ושונים של מנשאים הזמינים בשוק כיום. ניתן לחלק אותם לארבע קטגוריות עיקריות: עטיפות ארוגות, מנשאים מובנים רכים, מתלים לטבעות ומנשאי אבזם.

סוג הספק שתבחר יהיה תלוי בצרכים שלך כמו גם בתקציב שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה משהו קל לשימוש אבל לא יקר מדי אז מנשא אבזם עשוי להתאים לך. אם אתה רוצה משהו שיש לו יותר תמיכה או שיש לו יותר ריפוד אז מנשא מובנה רך עשוי להתאים יותר לצרכים שלך.