חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תרומה לחיילים בודדים

כיצד אפשר לסייע או לבצע תרומה לחיילים בודדים?

חיילים בודדים הם אחת מהקבוצות המוחלשות בחברה הישראלית, אך המשמעות שלהם אדירה. הם זונחים את חייהם בארץ מושבת כדי לעלות ארצה ולהתגייס כאשר הם חברי מסגרת משפחתית או חברתית יציבה, ונדרשים לתפקד כאחרון החיילים. המעט שאנו יכולים לעשות כדי להוקיר תודה על המאמץ העילאי הזה, הוא למצוא את הדרך הנכונה לנו לבצע תרומה לחיילים בודדים

הנה 3 רעיונות שאולי יתאימו לכם:

  1. תרומה לחיילים בודדים באופן עצמאי

לא קשה לאתר היום חיילים בודדים שזקוקים לסיוע, אם בהיכרות אישית דרך מסגרת אחרת, דרך פרסומים ברשתות החברתיות או מידע מחברים שמכירים. תרומה לחיילים בודדים יכולה להתבצע באופן עצמאי על ידי תרומה כספית, העברת ציוד לו הם זקוקים במהלך השירות ואין לכם כל שימוש בו, תרומת מוצרי מזון וכדומה.

  1. תרומה לגוף שמסייע לחיילים בודדים

כיום יש הרבה גופים שמעניקים סיוע לחיילים בודדים. זה יכול להיות סיוע בהתנהלות בירוקרטית, ליווי כלכלי, אספקת מוצרי מזון וביגוד, מקום לינה או מסגרות אחרות. תרומה לחיילים בודדים יכולה להתבצע גם דרך הגופים האלו, וזה מתאים במיוחד למי שאינו מכיר או רוצה לנהל תקשורת צמודה כדי לתרום.

  1. תרומה לחיילים בודדים על ידי מתן הנחות

דרך ראויה נוספת לבצע תרומה לחיילים בודדים היא לייצר הנחות מיוחדות עבורם דרך העסקים שאנו מנהלים. מסעדות, חנויות בגדים, נותני שירותים ועוד – כולם יכולים ליצור הנחה מיוחדת לחיילים בודדים שתבטיח שהם יוכלו לקבל את המגיע להם, ובמקביל – הפרנסה של בעלי העסקים לא נפגעת, והתדמית מתחזקת.

יש עוד דרכים להעניק תרומה לחיילים בודדים, וחשוב לזכור שאין זה משנה באיזו דרך תבחרו, זכרו שאתם עושים מעשה טוב ומתגמל.